Rambler's Top100

Казанская икона Божией Матери

Служба явлению иконы Пресвятыя Владычицы нашея Богородицы Казанския

На Литургии,

блаженна воскресна, гласа, на 6: И праздника песнь 3-я, на 4.

Во Царствии Твоем помяни нас, Господи, егда приидеши во Царствии Твоем.

Блажени нищии духом, яко тех есть Царство Небесное.

Блажени плачущии, яко тии утешатся.

Блажени кротции, яко тии наследят землю.

Разбойник на Кресте Бога Тя быти веровав, Христе, исповеда Тя чисте от сердца, помяни мя Господи, вопия, во Царствии Твоем.

Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся.

Иже на Древе крестнем жизнь процветшаго роду нашему, и изсушивша юже от древа клятву, яко Спаса и Содетеля согласно воспоим.

Блажени милостивии, яко тии помиловани будут.

Смертию Твоею Христе, смертную разрушил еси силу, и совоздвигл еси иже от века умершия, Тя поющия истиннаго Бога и Спаса нашего.

Блажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят.

На гроб Твой Христе, пришедша жены честныя, искаху Тя Жизнодавче миропомазати, и явися им ангел вопия: воскресе Господь.

Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся.

Распеншу Ти ся Христе, посреде двою осужденною разбойнику, един убо хуля Тя, осужден бысть праведне: другий же исповедая Тя, в рай вселися.

Блажени изгнани правды ради, яко тех есть Царство Небесное.

Ко апостолов лику пришедша жены честныя, возопиша: Христос воскресе, яко Владыце и Содетелю Тому поклонимся.

Блажени есте, егда поносят вам, и изженут, и рекут всяк зол глагол на вы лжуще Мене ради.

Христа Вышняго Царя, о радуйся, непоколебимая Чистая, и одушевленная палато! Радуйся Одигитрие, радуйся: Тобою бо нерушимь наш град сохраняется.

Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех.

Вместити Егоже не возможе тварь, во утробу неискусобрачную, Одигитрие Девице, телесно вместила еси: темже Ти радуйся поем, по долгу величающе.

Слава: Радость многопетая мирови, радостно Ти поюще присно, вечнующия, Чистая, радости сподобляемся, Твоими матерними молитвами к Рождшемуся из Тебе, Одигитрие.

И ныне: Златую Тя стамну, и свещник, и жезл, и трапезу, Чистая, призываем Одигитрие: и глас еже радуйся, Тебе присно привношаем, с симиже имены.

По входе тропарь воскресен, глас 5.

Собезначальное Слово Отцу и Духови, от Девы рождшееся на спасение наше, воспоим вернии и поклонимся: яко благоволи плотию взыти на Крест, и смерть претерпети, и воскресити умершия славным Воскресением Своим.

И праздника, глас 4.

Заступнице усердная, Мати Господа Вышняго, за всех молиши Сына Твоего Христа Бога нашего, и всем твориши спастися, в державный Твой покров прибегающим. Всех нас заступи о Госпоже Царице и Владычице, иже в напастех и скорбех, и в болезнех обремененных грехи многими, предстоящих и молящихся Тебе умиленною душею, и сокрушенным сердцем, пред пречистым Твоим образом со слезами, и невозвратно надежду имущих на Тя избавления всех зол, всем полезная даруй, и вся спаси Богородице Дево: Ты бо еси божественный покров рабом Твоим.

Слава, кондак воскресен, глас 5.

Подобен: Собезначальное Слово:

Ко аду Спасе мой сошел еси, и врата сокрушивый яко Всесилен, умерших яко Создатель совоскресил еси, и смерти жало сокрушил еси, и Адам от клятвы избавлен бысть, Человеколюбче. Темже вси зовем: спаси нас Господи.

И ныне, кондак праздника, глас 8:

Подобен: Взбранной:

Притецем людие к тихому сему и доброму пристанищу, скорой помощнице, готовому и теплому спасению, покрову Девы. Ускорим на молитву и потщимся на покаяние: источает бо нам неоскудныя милости Пречистая Богородица, предваряет на помощь, и избавляет от великих бед и зол, благонравныя и богобоящияся рабы Своя.

Прокимен, глас 5: Ты Господи сохраниши ны, и соблюдеши ны от рода сего и во век. Стих: Спаси мя Господи, яко оскуде преподобный. Прокимен, глас 3, песнь Богородицы: Величит душа Моя Господа, и возрадовася дух Мой о Бозе Спасе Моем.

Апостол к Галатом, зачало 215. [Гал. 6, 11–18.]

Братие, видите колицеми книгами писах вам моею рукою.

Братья, видите, как много написал я вам своею рукою.

Елицы хотят хвалитися по плоти, сии нудят вы обрезатися, точию да не крестом Христовым гонятся.

Желающие хвалиться по плоти принуждают вас обрезываться только для того, чтобы не быть гонимыми за крест Христов,

Ни бо обрезающиися сами закон хранят: но хотят вам обрезоватися, да в вашей плоти похвалятся.

ибо и сами обрезывающиеся не соблюдают закона, но хотят, чтобы вы обрезывались, дабы похвалиться в вашей плоти.

Мне же да не будет хвалитися, токмо о кресте Господа нашего Иисуса Христа, имже мне мир распяся, и аз миру.

А я не желаю хвалиться, разве только крестом Господа нашего Иисуса Христа, которым для меня мир распят, и я для мира.

О Христе бо Иисусе, ни обрезание что может, ни необрезание, но нова тварь.

Ибо во Христе Иисусе ничего не значит ни обрезание, ни необрезание, а новая тварь.

И елицы правилом сим жительствуют, мир на них и милость, и на Израили Божии.

Тем, которые поступают по сему правилу, мир им и милость, и Израилю Божию.

Прочее, труды да никтоже ми дает: аз бо язвы Господа Иисуса на теле моем ношу.

Впрочем никто не отягощай меня, ибо я ношу язвы Господа Иисуса на теле моем.

Благодать Господа нашего Иисуса Христа со духом вашим, братие. Аминь.

Благодать Господа нашего Иисуса Христа со духом вашим, братия. Аминь.

Апостол к Филипписием, зачало 240. [Филипп. 2, 5–11.]

Братие, сие да мудрствуется в вас, еже и во Христе Иисусе,

Братья, в вас должны быть те же чувствования, какие и во Христе Иисусе:

Иже во образе Божии сый, не восхищением непщева быти равен Богу.

Он, будучи образом Божиим, не почитал хищением быть равным Богу;

Но Себе умалил, зрак раба приим, в подобии человечестем быв, и образом обретеся якоже человек.

но уничижил Себя Самого, приняв образ раба, сделавшись подобным человекам и по виду став как человек;

Смирил Себе, послушлив быв даже до смерти, смерти же крестныя.

смирил Себя, быв послушным даже до смерти, и смерти крестной.

Темже и Бог Его превознесе, и дарова Ему имя, еже паче всякаго имене:

Посему и Бог превознес Его и дал Ему имя выше всякого имени,

Да о имени Иисусове всяко колено поклонится, небесных, и земных, и преисподних:

дабы пред именем Иисуса преклонилось всякое колено небесных, земных и преисподних,

И всяк язык исповесть, яко Господь Иисус Христос, в славу Бога Отца.

и всякий язык исповедал, что Господь Иисус Христос в славу Бога Отца.

Аллилуиа, глас 5: Милости Твоя Господи во век воспою, в род и род возвещу истину Твою усты моими. Стих: Зане рекл еси: в век милость созиждется, на небесех уготовится истина Твоя. Стих, глас 8: Слыши Дщи и виждь, и приклони ухо Твое.

Евангелие Луки, зачало 83. [Лк. 16, 19–31.]

Рече Господь притчу сию: человек некий бе богат, и облачашеся в порфиру и виссон, веселяся на вся дни светло.

Сказал Господь притчу сию: некоторый человек был богат, одевался в порфиру и виссон и каждый день пиршествовал блистательно.

Нищ же бе некто, именем Лазарь, иже лежаше пред враты его гноен.

Был также некоторый нищий, именем Лазарь, который лежал у ворот его в струпьях

И желаше насытитися от крупиц, падающих от трапезы богатаго: но и пси приходяще облизаху гной его.

и желал напитаться крошками, падающими со стола богача, и псы, приходя, лизали струпья его.

Бысть же умрети нищему, и несену быти ангелы на лоно Авраамле: умре же и богатый, и погребоша его.

Умер нищий и отнесен был Ангелами на лоно Авраамово. Умер и богач, и похоронили его.

И во аде возвед очи свои, сый в муках, узре Авраама издалеча, и Лазаря на лоне его.

И в аде, будучи в муках, он поднял глаза свои, увидел вдали Авраама и Лазаря на лоне его

И той возглашь, и рече: отче Аврааме, помилуй мя, и посли Лазаря, да омочит конец перста своего в воде, и устудит язык мой, яко стражду во пламени сем.

и, возопив, сказал: отче Аврааме! умилосердись надо мною и пошли Лазаря, чтобы омочил конец перста своего в воде и прохладил язык мой, ибо я мучаюсь в пламени сем.

Рече же Авраам: чадо, помяни, яко восприял еси благая твоя в животе твоем, и Лазарь такоже злая: ныне же зде утешается, ты же страждеши.

Но Авраам сказал: чадо! вспомни, что ты получил уже доброе твое в жизни твоей, а Лазарь — злое; ныне же он здесь утешается, а ты страдаешь;

И над всеми сими, между нами и вами пропасть велика утвердися: яко да хотящии прейти отсюду к вам, не возмогут, ни иже оттуду к нам преходят.

и сверх всего того между нами и вами утверждена великая пропасть, так что хотящие перейти отсюда к вам не могут, также и оттуда к нам не переходят.

Рече же: молю тя убо, отче, да послеши его в дом отца моего.

Тогда сказал он: так прошу тебя, отче, пошли его в дом отца моего,

Имам бо пять братия, яко да засвидетельствует им, да не и тии приидут на место сие мучения.

ибо у меня пять братьев; пусть он засвидетельствует им, чтобы и они не пришли в это место мучения.

Глагола ему Авраам: имут Моисеа и пророки, да послушают их.

Авраам сказал ему: у них есть Моисей и пророки; пусть слушают их.

Он же рече: ни, отче Аврааме: но аще кто от мертвых идет к ним, покаются.

Он же сказал: нет, отче Аврааме, но если кто из мертвых придет к ним, покаются.

Рече же ему: аще Моисеа и пророки не послушают, ни аще кто от мертвых воскреснет, не имут веры.

Тогда Авраам сказал ему: если Моисея и пророков не слушают, то если бы кто и из мертвых воскрес, не поверят.

Евангелие Луки, зачало 54. [Лк. 10, 38–42; 11, 27–28.]

Во время оно, вниде Иисус в весь некую: жена же некая именем Марфа прият Его в дом свой.

Во время оно, пришел Иисус в одно селение; здесь женщина, именем Марфа, приняла Его в дом свой;

И сестра ей бе нарицаемая Мариа, яже и седши при ногу Иисусову слышаше слово Его.

у ней была сестра, именем Мария, которая села у ног Иисуса и слушала слово Его.

Марфа же молвяше о мнозе службе, ставши же рече: Господи, не брежеши ли, яко сестра моя едину мя остави служити? рцы убо ей, да ми поможет.

Марфа же заботилась о большом угощении, и подошедши сказала: Господи! или Тебе нужды нет, что сестра моя одну меня оставила служить? скажи ей, чтобы помогла мне.

Отвещав же Иисус, рече ей: Марфо, Марфо, печешися и молвиши о мнозе:

Иисус же сказал ей в ответ: Марфа! Марфа! ты заботишься и суетишься о многом,

Едино же есть на потребу: Мариа же благую часть избра, яже не отымется от нея.

А одно только нужно. Мария же избрала благую часть, которая не отнимется у нее.

Бысть же егда глаголаше сия, воздвигши некая жена глас от народа, рече Ему: блажено чрево носившее Тя, и сосца яже еси ссал.

Когда же Он говорил это, одна женщина, возвысивши голос из народа, сказала Ему: блаженно чрево, носившее Тебя, и сосцы, Тебя питавшие!

Он же рече: темже убо блажени слышащие слово Божие, и храняще е.

А Он сказал: блаженны слышащие слово Божие и соблюдающие его.

Причастен: Хвалите Господа с небес, хвалите Его в вышних.

И праздника: Чашу спасения прииму, и имя Господне призову.

    Rambler's Top100